Dropbox Business

Blått banner. Dropbox Business by Commaxx powered by ALSO

Lagre filer i nettskyen med den digitale samarbeidsplattformen Dropbox Business! Organiser innhold og samle verktøyene til bedriften din, alt på samme plass.

Nye Dropbox samler alle filene, verktøyene og folkene dine. Dette er en ny og forbedret Dropbox-opplevelse som blant annet inneholder en helt ny desktop-applikasjon. 

Dropbox Business er en kraftig samarbeidsplattform som hjelper folk å jobbe effektivt sammen. Med Dropbox business får ulike team og avdelinger tilgang til filene sine når som helst og hvor som helst, samtidig som IT-avdelingen beholder kontrollen.  

Med Dropbox Business kan teamet ditt: 

  • Benytte seg av innhold fra cloud - Nå kan du lage, organisere og dele Google Docs, Sheets og Slides innhold, i tillegg til .docx, .xlsx og .pptx filer – direkte fra Dropbox. 
  • Beskytte filer gjennom begrensinger på videresending og nedlasting, passordalternativer og lenker med utløpsdato. 
  • Vedlikeholde sikkerhet på bedriftsnivå med forbedrede sikkerhetsinnstillinger. 
  • Jobbe bedre sammen ved hjelp av verktøy som Paper. 
  • Sentralisere arbeid på tvers av plattformer ved hjelp av verktøy som Smart Sync. 
  • Koble sammen verktøyene deres – Det er slutt på å lage dokumenter én plass og diskutere dem en annen. Dropbox kan integreres med Slack og Zoom for å forenkle arbeidet.  
  • Lage snarveier – Spar tid ved å lagre bokmerker til alle typer nettstedsinnhold – for eksempel prosjektstyringstavler eller nyhetsartikler. Nå kan du samle alt sammen med innholdet ditt i Dropbox. 

Trenger du mer informasjon om Dropbox kan du lese mer her: 

 

Bli bedre kjent med Dropbox Business - kontakt oss for en uforpliktende samtale.

Kontakt