Commaxx Digital Marketing Awards 2019

Commaxx Digital Marketing Awards 2019

Vi oppsummerer det digitale markedsføringsåret 2019 med en liten prisutdeling.

2019 har vært en spennende år for Commaxx. Vi har nådd All Time High i 5 av 12 måneder, vi har fått jobbe med en rekke spennende caser og vi kan se tilbake på svært gode samarbeid med både leverandører og partnere. 

Også på markedsføringssiden har vi iverksatt mange positive initiativer. I 2019 har vi fornyet nettsiden vår, vi har utarbeidet en ny strategi for bruk av sosiale medier og vi har hatt fokus på å øke kvaliteten på våre månedlige Commaxx-nyhetsbrev. 

Dette ønsket vi å belyse litt ekstra under dagens juleavslutning, så vi delte like så greit ut (interne) priser til de fire mest vellykkede digitale aktivitetene våre i år:

  • Nyhetsbrevet med høyeste åpningsrate 
  • Det mest leste blogginnlegget på commaxx.no
  • LinkedIn-innlegget med størst rekkevidde
  • LinkedIn-innlegget med flest likes 

Fokus på digital markedsføring er viktig. Vi vet at det er mange av partnerne våre som gjerne skulle vært flinkere på dette området, men at tid og ressurser ikke alltid strekker til. Derfor oppfordrer vi til å ta kontakt dersom du vil ha noen enkle tips til hvordan å komme i gang (med eksempelvis sosiale medier). 

Team Commaxx kommer i alle fall å fortsette å pushe målene våre for digital markedsføring i 2020. Takk til alle eksisterende og nye følgere som bidrar til gode resulater. Vi gleder oss til å dele mer spennende nytt med dere i året som kommer! 

Følg oss gjerne: 
LinkedIn | Facebook | Nyhetsbrev