BlackBerry lanserer Digital Workplace
Nylig ble BlackBerry Digital Workplace offisielt lansert; en pålitelig arbeidsflate som gir brukere enkel og sikker offline/online tilgang til bedriftens innhold og data.
Brukernes tilgang forholder seg like sikker enten bedriften benytter lokal lagring eller skytjenester. BlackBerry Digital Workplace inkluderer også full tilgang til alle Microsoft Office 365-ressurser.
Her er de viktigste funksjonene ved løsningen:
- Basert på BlackBerry Zero Trust-arkituektur eliminerer BlackBerry Digital Workplace behovet for en VPN- eller VDI-løsning, og gir kontinuerlig beskyttelse ved bruk av kunstig intelligens (AI) og maskinlæring for at brukerne kan jobbe sikkert hvor som helst fra hvilken som helst enhet.
- BlackBerry Digital Workplace gjør det mulig for bedriften å tilby en nøkkelferdig løsning for rask onboarding eller offboarding av alle brukere. Arbeidsstyrken i dag er en god blanding av heltidsansatte, entreprenører, sesongarbeidere, konsulenter og partnere. Dette fordrer at bedriften har en enkel måte å gi den riktige tilgangen til brannmurbeskyttet innhold - enten brukeren benytter en personlig enhet eller bedriftens enhet.
- Med BlackBerry Digital Workplace kan brukeren benytte sin personlige enhet for å få tilgang til bedrifts-epost, -kalender og -kontakter, og remote desktop og filer med mange av de samme mulighetene som hvis man hadde brukt en tradisjonell bedriftseid PC. IT-avdelingen kan enkelt fjerne bedriftens data fra brukerens enhet, f.eks. når vedkommende slutter. Dette sikrer sømløse og raske prosesser.
I BlackBerrys Partner Hub ligger det en rekke ressurser du kan benytte mot dine kunder. Kontakt Team Commaxx dersom du har spørsmål.